کالاهای ساختمانی

  • ۰
  • ۰

بلوک سیمانی تزیینی

در اینجا قصد داریم انواع بلوک استاندارد سیمانی تزیینی را بررسی کرده و کاربردهای جالب آنها را دکوراسیون منازل و ساختمان ها را برشمریم. با گروه تک سامان هور همراه باشید.

تاریخچه بلوک های سیمانی تزیینی

بلوک های سیمانی تزیینی از حدود سال 1890 تا دهه 1930 در ساختن خانه ها مورد استفاده قرار گرفتند. این بلوک های بتنی تزیینی در مدل ها و ابعاد مختلفی تولید می شدند.
این نوع بلوک سبک را می توان از یک تولید کننده بلوک ساختمانی خریداری کرد اما می توان آنها را در محل ساختمان سازی نیز ساخت.
بسیاری از خانه ها به طور کامل از بلوک سیمانی تزیینی ساخته شده اند. در ساخت طبقه اول بعضی از خانه ها در آمریکا از بلوک سیمانی تزیینی و در طبقه دوم آنها از چوب استفاده می شد. برخی از خانه ها برای زیرسازی فقط از این نوع بلوک ها استفاده می کردند.
بلوک سیمانی برای پارکینگ ها نیز استفاده می شد. در گذشته مردم فکر می کردند که خودروها خطر آتش سوزی دارند به همین دلیل آنها پارکینگ های خود را از بلوک های سیمانی که ضد آتش بودند می ساختند تا به این ترتیب احساس امنیت بیشتری کنند.

کاربردهای بلوک سیمانی تزیینی

از بلوک های سیمانی تزیینی می توان در مکان های مختلفی استفاده کرد، مخصوصا اگر شما خلاقیت خود را به کار بگیرید می توانید فضاهای بسیار زیبا و مدرنی را با آنها ایجاد کنید.

ساخت دیوار با استفاده از بلوک سیمانی تزیینی

 

بلوک سیمانی تزیینی

طراحی و ساخت دیوار با بلوک سیمانی تزیینی فقط با تخیل، ابتکار و در دسترس بودن محصول ممکن است. با استفاده از این بلوک سبک تزیینی و ایجاد الگوی تکراری به کمک آنها می توانید دیوارهای یک باغ را بسازید و همان طور که در تصویر زیر می بینید می توان به فضای خانه خود جلوه بسیار زیبایی بخشید.

شما می توانید از بلوک های سیمانی تزیینی توپر، توخالی طرح دار و یا ترکیبی از آنها استفاده کنید تا یک سبک منحصر به فرد به دیوار خود ببخشید.

ساخت گلدان به کمک بلوک

یک ایده بسیار جالب این است که می توان از بلوک های سیمانی به عنوان گلدان در دکوراسیون منزل یا ساختمان خود استفاده کرد. برای انجام این کار تنها کافی است که چند بلوک سبک تهیه کرده و آنها را با آرایش دلخواه خود در گوشه حیاط یا باغ خود بچینید. با توجه به اینکه قیمت بلوک سیمانی بسیار مناسب است، خرید تعدادی بلوک برای ساخت گلدان گزینه ای بسیار ارزان و آسان می باشد.
شما حتی می توانید بلوک ها رنگ کرده و یا طرح ها و نوشته هایی را بر روی آنها اعمال کنید. همچنین برای راحتی کارتان می توانید از شابلون و یا ابزار دیگر استفاده کنید.

استفاده از بلوک تزیینی در لبه ها

از بلوک های بتنی تزیینی می توان در لبه های باغچه ها و یا مناطق چمن کاری شده استفاده کرد تا یک ظاهر یکپارچه، تمیز و ساده به آنها بدهید.

  • ۹۹/۰۲/۲۵
  • مهدیه رحمتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی